stress verminderen met Mindfulness training 

De positieve effecten van Mindfulness training zijn wetenschappelijk aangetoond

Mindfulness training is bewezen effectief bij het bewuster en gezonder omgaan met werkdruk en alledaagse uitdagingen. Mindfulness leert jou bewust te zijn van wat er gebeurt. Je leert je geest te trainen om op een andere manier met klachten en stress om te gaan, zodat je er minder last van hebt

We leven in een prestatiemaatschappij

1 op de 7 mensen in Nederland heeft last van burn-out klachten. En dit komt voornamelijk omdat we van alles van onszelf moeten. We leven in een prestatiemaatschappij. We maken overal een prestatie van. Van het aantal stappen dat we per dag lopen, tot aan het aantal koolhydraten dat we per dag eten. Naast een gezin met kinderen, die de hele dag overal heen gebracht moeten worden, werken we keihard voor de baas en vinden we ook nog tijd om te trainen met een personal trainer of verplicht te ontspannen tijdens de yoga.

In de prestatiemaatschappij werken we hard.
Niet omdat het moet, maar omdat we het zelf willen.

De kracht van stil zijn en niets doen

Elke dag besteden we ongelooflijk veel energie aan dingen die ons alleen maar verder weg brengen van rust in ons hoofd. Gek vind je niet? Bijna alles wat we doen op een dag is een handeling om onrust in onszelf te verdoven. En zelfs als we massaal yoga beoefenen is dit een handeling die we onszelf hebben opgelegd, om te kunnen ontspannen. De oplossing om stress te verlagen zit hem niet in handelen, maar in vertragen en stil zijn. Stil te durven staan bij datgene wat er in jou leeft en hier naar te leren luisteren. Mindfulness training helpt jou hierbij.

Met onze mindfulness trainingen maak je een reis naar binnen

Een reis waarin je je innerlijke kompas leert kennen en je innerlijke vuur weer aansteekt.  De verhalen van het verleden loslaat en stopt met zoeken, zwoegen en ploeteren. Een reis waarin je je grootste angsten overwint en weer thuiskomt bij jezelf.

Ja dit is wat ik wil

ben jij er klaar voor om:

Mindfulness:

Laat achter je wat was, laat gaan wat moet en laat zijn wat is

 


Meteen aan de slag?

Ben je nieuwsgierig en wil je NU al met mindfulness aan de slag?

Probeer dan de mindfulness oefeningen voor dummies en gevorderden.